☁CICADA 3301 #1☁

Ohayo!
☁☁☁CICADA 3301☁☁
Przemierzając straszne historie jakiś czas temu natknęłam się na takie coś - coś co szczerze mnie zainteresowało. Jest to co prawda z roku 2014, ale cicho. 
Jak to strona pisze, CICADA 3301 to największa zagadka Internetu. (A ja jestem dobra w zagadki, heh XD) 
"Zapraszamy do zapoznania się z historią, która może wywołać niepokój... a co lepsze, wydarzyła się naprawdę." Jest to pierwsze zdjęcie w galerii o CICADA 3301. Super, lecimy dalej. 
"Hello. 
We are looking for highly intelligent individuals. To find them, we have devised a test. 
There is a message hidden in this image. 
 Find it, and it will lead you on on the road to finding us. We look forward to meeting the few that will make it all the way throught. 
Good luck. 
3301." 
Tu macie obrazek ze strony http://straszne-historie.pl/ (logo w prawym dolnym rogu 

Tekst ten po polsku oznacza dokładnie: 
"Witajcie. 
Szukamy wysoce inteligentnych indywidualności. By je znaleźć, przygotowaliśmy dla nich test. W tym obrazie ukryta jest wiadomość. Odczytaj ją, a znajdziesz się na drodze do znalezienia nas. Niecierpliwie czekamy na tych kilku, którzy przebędą całą drogę. 
Powodzenia. 
3301." 
I dopisek od twórcy tekstu: 
"Dokładnie taki tekst znalazł się na obrazku (powyżej) zamieszczonym 4 stycznia 2012 na 4chanie." 
To jak widzicie jestem bardzo nieaktualna bo bawię się w sprawy z 2012, ale w sumie, czemu nie? 
Wpatrywałam się mocno w to zdjęcie i myślałam "jaka wiadomość? gdzie?" 
 Wtedy postanowiłam sprawdzić to inaczej; obróciłam komputer w bok, ale nic nie mogłam odczytać. Potem w drugi - a rezultat taki sam. Następnie popatrzyłam do góry nogami. 
I nic. 
Jednak błagam, potem przyszło mi do głowy "Halo! Przecież jeśli to największa zagadka Internetu, rozwiązanie pierwszej wiadomości nie może być tak banalnie łatwe!" 
Zabawne, jak wiele trzeba wiedzieć aby rozwiązać tą zagadkę. 
Myślałam, że o ile potrafię rozwiązać różne trudne zagadki, sprawy czy coś uda mi się. Cóż, niestety moja wiedza nie sięga tak daleko :')
Zapraszam do kolejnej części o CICADA 3301! 
Sayonara i do następnego wpisu!

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka