~Dość Trudne Początki~

Ohayo!
Zwą mnie Satania bądź Harumi. Przybywam tu z bloga http://a.painted.smile.pinger.pl/,
bo uznałam że jestem w stanie prowadzić dwa blogi a blogspot ma ciekawsze opcje :D
~Czym Się Interesuję?~
Interesuję się Japonią, grą w siatkówkę oraz muzyką ♥ Wszystkim co trudne, niewyjaśnione i przy czym trzeba się wysilić. (ale nie szkoła hehe)
~Czy oglądam anime?~
Tak, kocham anime ♥
~Jakiej muzyki słucham?~
Słucham przede wszystkim rocka, punku, hard rocka i metalu, ale zdarza mi się posłuchać i vocaloidów czy Nightcore.
~O czym będzie ten blog?~
Na pewno szykujcie się na jakieś zagadki, oj tak. O wszystkim, co straszne. O tym, co mnie interesuje. Myślę, że się Wam spodoba ^^
To co?
Do zobaczenia w następnym wpisie!
Sayonara!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka